top of page

【Jr op.35】婚紗系列之Jenny packham sample sale


話咁快仲有3個幾月就係Big Day 啦...係忙碌工作中不忘偷空去試最後的婚紗晚裝...之前見過好多皇室、名媛同明星著過呢個名設計師Jenny packham的作品,眼見有sample sales ,仲要係低至2折🤣當然捉埋好姊妹去幫下眼,唔放過咁好既機會啦....

可惜最鐘意嗰個款無咗了...好彩仲有另一件補上,我自己好鐘意呢種風格既婚紗晚裝!雖然著得無model咁靚...😆忍唔住快快手咁偷影咗🤣,大家千祈唔好學😝(Tips:試身費只能試兩件呢!!)🐭所以落足眼力先決定呀...不過超細心的職員會幫你手揀!請放♥

呢件我見model 著得好靚,幾鐘意...可惜只限2件,所以留返個quato試一件紅色晚裝先.... 

見過自己女神安祖蓮娜著過紅色,好艷麗,今次揀一件紅色嘗試下,當然又係個句,結婚一生人一次,試下無妨😂

又係選擇困難症的時候...件件晚裝都咁特別但只揀一件,咁...我唯有試一件長款啦...

雖然短的型格...Model 著得好型!😆不過我都係鐘情長裙既高貴...😍

自問身形唔夠好,都忍唔住要試試呢件nude 紗紅色晚裝,手工真係好精細,個背仲勁靚,由於我只係快閃偷影,所以誠意推介仲未搵到紅裙既準新娘可以親自來睇實物試上身...真係好靚架!!!仲好性感。。。😆(雖然要試身費,如果試啱,試身費可以扣返架

唔怪得之連英國皇妃同咁多名人都咁鐘意Jenny packham既設計啦!!! 

😍

上年好多名星結婚都著佢既作品所以我早已開始留意住...遇到今次Jenny packham sample sales真係喜出望外,據我所知個優惠唔知做到幾時,所以仲未揀到心水既準新娘子可以參考下呢!

題外話:眼見呢件好特別既晚裝,起初我以為呢件display係裝飾品,但原來佢個層次係唔會走光之餘仲好靚,有機會來到既朋友可以望望(不過唔知佢係咪賣既),純粹個人分享呢😁,由於仲有好多野要搞,所以今次快速分享到呢度....

在此省下千字文,講多不如睇多,相信每個準新娘都想精心咁為自己打扮到最靚, 務求係Big Day 以最佳狀態示人,我都唔例外呢,揀咗邊件big day 著???

哈哈,到時咪知攞😂

係到預祝各位準👰開開心心咁迎接人生另一階段既來臨...下次再分享。


bottom of page